Its All About Me

Hejsan, tänkte berätta lite kort om mig själv..
Jag heter Ebba är 18 och går i St:Eriks Gymnasium i Stockholm inriktningen Skrädderi-Mode-Design.
Jag är en tjej som har fett med attityd och låter ingen köra över mig. Är så självsäker som de bara går när det gäller min personlighet. Men jag är också riktigt snäll är jätte godhjärtad som människa så de e bra de, tar bara fram min attityd när den behövs :) Säger ALLTID vad ja tycker också of course! Men men ni som kommer läsa min blogg kommer få reda på så mycket mer om mig, det här är bara lilla början! Ska föröska göra min blogg till något stort, och intressant, vi får se hur de går med de ;) I början kommer de suga i alla fall den saken e KLAR!
men puss & ciao så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0